Mediaportal.ba - VijestiMediaportal.ba - VijestiMediaportal.ba - Vijesti
  • Naslovna
  • Najnovije
  • Vijesti
    • Republika Srpska
    • Srbija
    • Svijet
    • Region
    • Bosna i Hercegovina
    • Politika
    • Ekonomija
    • Društvo
    • Hronika
  • Biznis
  • Sport
    • Fudbal
    • Košarka
    • Tenis
    • Ostali sportovi
  • Magazin
    • Kultura
    • Zdravlje
    • Život i stil
    • Tehnologija
    • Putovanja
    • Auto
    • Zanimljivosti
    • Zabava
  • Video
Pretraga
© 2025 mediaportal.ba All Rights Reserved. Powered by Wizard Media doo.
Čitanje: TikTok mijenja način na koji brendovi dolaze do kupaca
Share
Font ResizerAa
Mediaportal.ba - VijestiMediaportal.ba - Vijesti
Font ResizerAa
Pretraga
  • Naslovna
  • Najnovije
  • Vijesti
    • Republika Srpska
    • Srbija
    • Svijet
    • Region
    • Bosna i Hercegovina
    • Politika
    • Ekonomija
    • Društvo
    • Hronika
  • Biznis
  • Sport
    • Fudbal
    • Košarka
    • Tenis
    • Ostali sportovi
  • Magazin
    • Kultura
    • Zdravlje
    • Život i stil
    • Tehnologija
    • Putovanja
    • Auto
    • Zanimljivosti
    • Zabava
  • Video
Follow US
© 2025 mediaportal.ba All Rights Reserved. Powered by Wizard Media doo.
Biznis

TikTok mijenja način na koji brendovi dolaze do kupaca

Objavljeno: 11. Januara 2025. 17:42
Share
3 min. čitanja
SHARE

Dok se u SAD približava moguća zabrana platforme društvenih medija, TikTok Shop se trudi da osvoji dolare generacije Z i oduzme udio od konkurenata u e-trgovini. Početkom decembra, TikTok je podnio hitan zahtjev za zabranu zabrane prije 19. januara. Prema sudu, ako kineska matična kompanija ByteDance ne proda TikTok prije roka, aplikacija će biti ilegalna u SAD-u. Sud je kasnije u decembru pristao da sasluša TikTok-ovo osporavanje saveznog zakona kojim bi se aplikacija zabranila.Ovo dolazi kako aplikacija raste u popularnosti, posebno među potrošačima.

 

Prema istraživanju koje je proveo TikTok, 70% korisnika kaže da otkriva nove brendove i proizvode na platformi, a 83% navodi da TikTok igra ulogu u odlukama o kupovini korisnika. Kompanija takođe izveštava da će tri od četiri korisnika vjerovatno kupiti nešto dok koriste TikTok. Čak i prije nego što je funkcija kupovine pokrenuta u SAD-u 2023., brendovi su već koristili TikTok kako bi dosegli potrošače, posebno mlade.

Platforma je počela uvoditi vlastite prodajne događaje, slične onima na Amazonu, Walmartu i Targetu. Njegova ljetna prodajna promocija Deals for you Days postala je stalni događaj za platformu s američkim kupcima koji su potrošili u prosjeku 52 dolara tokom rasprodaje.

 

Michael Maloof, šef marketinga u kompaniji Earnest Analytics, rekao je u intervjuu da kupovina na TikToku postaje daleko promotivnija i u konkurenciji s poznatim sezonskim rasprodajama drugih velikih trgovaca.

„Da bismo dali dobru predstavu o okviru sa kojim radimo, sa TikTok Shop-om ga skoro svi već imaju“, rekao je Maloof.

“Počinje da postaje vrlo promotivno i da se podudara s promotivnim ciklusima velikih trgovaca e-trgovinom i da su uradili zaista dobar posao da natjeraju ljude s platforme da također kupuju.”

 

TikTok Shop je nastavio da širi svoj pristup e-trgovini udruživši se sa Real Authentication, lansirajući luksuznu kategoriju rabljenih u UK-u i uvodeći akceleratorski program za žene i LGBTQIA+ preduzeća. A na Crni petak, TikTok Shop je prikupio više od 100 miliona dolara jednodnevne prodaje, utrostručivši rezultate u odnosu na prethodnu godinu.

Iako budućnost aplikacije ostaje neizvjesna, brendovi, utjecajni i kupci mogu imati koristi od saradnje s TikTok Shopom.

Izvor: Biznis.ba
Foto: Pexels

Pročitajte još

Povećana dobit banaka u Republici Srpskoj, sve poslovale pozitivno

Deset najbogatijih Amerikanaca za godinu uvećalo bogatstvo za 698 milijardi dolara

Vještačka inteligencija globalno ekonomiji donosi više od 22 milijarde dolara

Njegoslav Zagorac, vlasnik pekara “Bodaxco”: Radnicima sam pomagao i da se ožene i kupe auto

Bimal zapošljava: Radnik u proizvodnji

Podijeli ovu vijest
Facebook Twitter Copy Link
Share
Prethodna vijesti Najzdravija zamjena za kafu
Slijedeća vijest ŠAMAC: Od sutra primjena odluke o neradnoj nedjelji za trgovine

Povežimo se

235.3kFollowersLike
69.1kFollowersFollow
56.4kFollowersFollow
136kSubscribersSubscribe
0FollowersFollow

Novosti

Ugljevičanin napadnut u Zvorniku, razbili mu i šoferšajbnu
Aktuelno Republika Srpska 10. Novembra 2025.
Bijeljina: Muškarac dovezen u bolnicu sa prostrelnom ranom na glavi
Aktuelno Bijeljina Republika Srpska 10. Novembra 2025.
Draško Stanivuković podnio krivične prijave zbog afere davanja koncesije Rašidu Serdarovu u Ugljeviku
Aktuelno Republika Srpska 10. Novembra 2025.
Tokom dana kiša, uveče prestanak padavina
Bosna i Hercegovina Vijesti 10. Novembra 2025.

Više od web portala!

mediaportal.ba
  • O nama
  • Marketing
  • Impresum
  • Kontakt
Čitanje: TikTok mijenja način na koji brendovi dolaze do kupaca
Share
Mediaportal.ba - VijestiMediaportal.ba - Vijesti
Follow US
© 2025 mediaportal.ba All Rights Reserved. Powered by Wizard Media doo.
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?